poniedziałek, 11 czerwca 2012

Zlot TCP

      W końcu wzięłam się za zrelacjonowanie Zlot Transalp Club Polska, który miał miejsce w dniach 1-3 Czerwiec w Wilczynie Leśnym.


Początkowo zastanawiałam się, wahałam czy zapisać się na zlot. Bo zapewne będę najmłodsza, w dodatku dziewczyna, bo nikogo nie znam, bo to, bo tamto. Zostałam przekonana, zapisałam się i byłam ! :)



Do Wilczyna daleko nie miałam. Troszkę ponad 100 km. Dojechałam o ile dobrze pamiętam w piątek po 16:00.
Najpierw rejestracja, dostałam identyfikator, naklejki, i inne gadżety. Następnie udałam się zobaczyć jak wygląda miejsce w którym będę nocować. ^^



W piątek koło godziny 20:00 kolacja. A na niej: kiełbaska z grilla i bigos. Ja oczywiście jako że jestem raczej niejadkiem zjadłam tylko kiełbaskę ;p Na dworze było już trochę chłodno, dlatego gdy tylko rozpalono ognisko od razu  udałam się w jego pobliże by się ogrzać.



W sobotę po śniadanie miał miejsce rajd. Największe obawy miałam chyba przed nim. I niepotrzebnie. Trasa okazała się ciekawa, niezbyt trudna, choć zdarzyło się skręcić nie tam, gdzie roadbook pokazał ;D



Po Rajdzie który dla mnie zakończył się koło 18:00 udałam się na już zimny obiad. Wieczorem kolacja. Ja oczywiście zjadłam tylko kiełbaskę. Później po raz kolejny było ognisko a do niego przygrywał DJ puszczając zróżnicowaną muzykę.



W niedziele rano śniadanie, niedługo po nim ludzie zaczęli zbierać się do domów. Niektórzy mieli kawał drogi do przejechała. Posprzątałam domek, spakowałam się, oddałam klucz i również pognałam w stronę domu.


Resztę zdjęć znajdziecie w galerii. Dużo ich nie ma, bo nie było czasu na cykanie fotek :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. W końcu coś o tym zlocie napisałaś!
    Pochwal się w jaką pogodę jechałaś i jak do mnie dzwoniłaś, a nie! :D
    Zdjęcia są oki, ale dlaczego Ciebie tam nie ma? Wrr! TEGO BRAKUJE NAJBARDZIEJ!

    A i musisz mnie w końcu wziąć na motor, zachciało mi się jeździć i mojemu facetowi też xD :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, chyba do Ciebie przyjadę któregoś dnia, wiesz po co (filmik) ;d
    Później dopiszę o pogodzie, haha ;d No może nawet dodam swoje zdjecia ;d

    OdpowiedzUsuń