piątek, 1 czerwca 2012

Co się działo, a co się dziać będzie ?

 Hej
Chwilowo mnie nie było. Trochę spraw na głowie miałam.

Z ciekawszych rzeczy powiem Wam, że miałam okazję wygrzmocić się już w tym sezonie.
Na szczęście nic się poważnego nie stało, ani mi, ani Trampkowi.
Do tej pory zastanawiam się jak mogło do tego dojść. Droga w sumie prosta, prędkość naprawdę mała +/- 20 km/h
Bilans upadku:

  • porysowany gmol
  • pęknięty tylny prawy boczek
  • porysowana osłona silnika
  • obite biodro i bark









Nie chwaliłam się jeszcze jak wygląda mój 
staruszek z naklejkami.  Na patrzcie na tłumik ;d Mały błąd przy malowaniu.











Niedawno miałam okazję pojeździć Yamahą Raptor 660.
 Quad bardzo zrywny, także lepiej mieć dobre czucie  w kciuku.














Dziś wybieram się na Zlot Transalp Club Polska. Więc niebawem zdjęcia pojawia się w galerii i zapewne krótka relacja.



Na koniec dobra wiadomość.
Na wyprawę w Bałkany nie jadę sama !
Jedzie ze mną Ewa. Została stworzona nowa strona, specjalnie na tą, teraz już wspólna wyprawę.
Niebawem powinnam zamieścić tu adres do niej. Także czekajta ! :)




Pozdrawiam !

9 komentarzy:

  1. Ja chyba wiem, czym był spowodowany wypadek... Zapatrzyłaś się na KOGOŚ i wszystko poleciało!

    Anetka chce więcej zdjęć na blogu! I musisz zrobić mi zdjęcie na motorku :D I standardowo przewieść moją szanowną pupę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś zgadła Anetko ;d
      Zobaczysz ile zdjęć będzie we wrześniu ! Będziesz miała co oglądać i komentować :)

      Usuń
    2. Liczę na to! Jedno najlepsze zdjęcie wywołasz i wyślesz mi za granicy! :P

      Usuń
    3. Nie ma sprawy ;d Albo Ci pocztówkę wyślę ;d

      Usuń
  2. Aaaaa... I powinnaś dodać zdjęcie bez trzymanki! :D Jest zarąbiste!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba czas się bawić :D :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak było na zlocie?
    Jakiego masz nicka na TCP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój nick to: zaczekaj.
      Na zlocie było ok. Najbardziej podobał mi się rajd :)

      Usuń