czwartek, 21 czerwca 2012

Jeszcze kwietniowe przejażdżki...

Zdjęcia cykane 30
kwietnia


Dla Ciebie Anetko, Twoje ulubione zdjęcie :)


               freedom   freedom   freedom



 Chwila po zjeździe z asfaltu
Jednak mimo, że moje panowanie
nad motocyklem 

jest wręcz straszne,
takie drogi lubię najbardziej :)


                           
                                      Jak tu zawrócić ?! Krzywo, nierówno.
                           Lepiej się pilnować...






                       Przypominamy o naszym projekcie
                  POLAK POTRAFI


Na swoje pytania odpowiedź znajdziecie tu: balkany2012@gmail.com
Zapraszam na naszą stronę o wyprawie Balkany po raz pierwszy 2012

2 komentarze:

  1. No w końcu jest i moje ulubione zdjęcie!
    Kiedy robimy to o czym wspominałam? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Noż mówię, że jak przyjadę.
    Chciałam w tym tygodniu, ale pogoda nie ta :(

    Lepiej mi powiedz kiedy motorek dostanę od Andrzeja(mam nadzieję, że dobrze pamiętam ;d )

    OdpowiedzUsuń