środa, 17 października 2012

Co tam



Co tam słychać ?

Wrzucam do Galerii kilka zdjęć z Muzeum Motoryzacji Topacz, które odwiedziłam pewnego niedzielnego popołudnia.
Zdjęcia z aparatu niestety zaginęły w akcji, pozostało tylko kilka fotek robionych komórką.

Co do relacji.
Relacja wciąż się piszę. Chciałabym ją tu wrzucić w całej postaci, dlatego tak długo nic tu się nie pojawia. Ale poczytać już co nieco możecie na blogu wyprawy :)

 A tymczasem za oknem jesień. Co niektórzy już sezon zakończyli i pochowali maszyny do garażu.
Ja nie :)







5 komentarzy:

  1. To ileż mam czekać na relację kochana? :D Wpadaj do Wrocka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie nie kochana :)
      Pamiętasz jak odebrałam prawko na motocykl ? Od razu do Ciebie wpadłam. Teraz musisz się odwdzięczyć :p
      O czas się nie bój, znajdę na pewno :)

      Usuń
  2. Mam Pytanie :P który rocznik jest ten oto twój trampek i z jakim przebiegiem ? Nie mogę sie doczekać relacji :0 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rocznik to 1987. Przebieg to już 106 666 :)
      Pozdrawiam również !

      Usuń