poniedziałek, 27 sierpnia 2012

1 dzień

Został mi już jeden, jedyny dzień do wyprawy w Bałkany.
Już w sumie wszystko do spakowania mam przygotowane. Prób pakowania nie było. Jutro będę z tym walczyć ;p
A Trampek. A Trampek to jeszcze jutro musi przyodziać nowe oponki :D Poza tym czuje się dobrze.

Ewa dojedzie do mnie we wtorek pod wieczór. W środę, gdy już zrobi się jasno ruszamy !


Obserwować nasza trasę będziecie mogli  TUTAJ.
Login: Balkany1
Hasło: GpsGuardian
Tak jakby to wszystko.Na obecną chwilę bynajmniej :D

2 komentarze:

  1. Sprawdziłam już tą stronkę, działa! Także będę wiedziała gdzie jesteś :)

    Jak na razie masz bardzo mało rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. To super. Obserwuj nas !

    Rzeczy przybyło. Jestem juz spakowana, ale zapewne jeszcze kilka rzeczy dopakuje bo zostały zapomniane itp :)

    OdpowiedzUsuń